miercuri, 13 aprilie 2011

3,2,1 GO!

Ca în orice domeniu, cel mai dificil e începutul. Dar dacă eşti deja aici şi citeşti rândurile astea, înseamnă că ştii cine sunt. Sau măcar ai impresia că ştii.

Mi-am făcut blog pentru că aşa am avut chef. E un fel de jurnal pe coli virtuale unde realitatea se mixează cu ficţiunea, un soi de exhibiţionism literar şi asta pentru că vreau să fiu aproape de tine, mult mai aproape decât mi-aş permite altfel...

Cine eşti TU? Eşti sor-mea pe care o văd rar din cauza distanţei, eşti prietena mea cea mai bună de care mă despart oceane, eşti prietenul meu drag dar care m-a dezamăgit enorm, persoana care mi-a adus căpşuni când afară ningea, colega dintr-a III-a B, prietena de la redacţie, un tip nesuferit, vânzătoarea de la magazinul de pantofi, omul de care îmi e dor, tipa de la coafor, o blondă antipatică, prima iubire, profa de română, persoana care mă adoră sau oricine altcineva. ( aşa-i că citeşti rândurile astea şi zâmbeşti?

dianacuvanilie o să fie spaţiul unde orice îmi este permis. Uh, de când îmi doream asta! Pot să postez poze cu Hello Kitty, să folosesc cuvinte precum uncool, bullshit sau lovin it şi să nu mă cenzureze nimeni (în presă româna-i sfântă, nu o contaminăm cu blasfemii englezeşti!), pot să îmi dau cu părerea, iar dacă vreun comentariu nu-mi convine, să-l şterg fără resentimente şi muuulte altele!

Şi încă o chestie: n-am în plan să devin „blogăreasă” cu renume în online, nu vreau să-mi fac cont pe Twitter, nu ştiu ce-i ala RSS (şi nici nu prea mă interesează!), iar faptul că multă lume o să mă citească doar ca să aibă ce bârfi mă amuză terbil!

Acestea fiind spuse, îmi urez „Bine-am venit!”, iar pe tine te poftesc la o porţie straşnică de cuvinte dulci-amărui! Atenţie, provoacă dependenţă! Sau alergie.

d.

2 comentarii:

  1. bine-ai venit pe www, nu c-ai fi straina de scris sau de internet! :)) si da, eram sigura ca o sa vrei sa pui poze cu hello kitty! asta a fost asa, de incalzire, hai cu celelalte posturi. :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta