luni, 18 aprilie 2011

Despre "divele" din România

Vreo căţiva din breaslă o să mă blameze şi-o să zică „ce fel de om de presă eşti tu?”, însă eu nu mă uit la televizor. O perioadă bună nici măcar nu am avut un televizor funcţional. Era unul stricat, pe care îl ţineam în cameră, pe o comodă, pe post de suport pentru lumânările parfumate de la IKEA şi pozele mele dragi.

Am început să practic abstinenţa de TV în momentul în care am realizat că mă uit la o „cutie cu maimuţe”, iar in dreapta sus nu e sigla Animal Planet. (am pus ghilimelele pentu că-i vorba iubitului meu profesor de română, domnul Ion Floricică).

Chiar şi aşa, meseria mă obligă să fiu la curent cu ceea ce se petrece în lumea mondenă, iar în fiecare dimineaţă vreau, nu vreau, în tabloide, citesc despre dive: Daniela Coptu a făcut guşă, Superba Roxana (who the fuck is Roxana???) face perfuzii cu ozon pentru o piele de vis, Marinei Cina i-a ieşit un coş în frunte , Jurnalista Ioana Botescu s-a culcat cu toţi fotbaliştii din diviziile A,B,C,D, E şi Z, Carmen Pletea îşi face codiţele la aragaz, Andreea Ponciu şi-a epilat mustaţa, Bianca Mumuşanu şi-a pus colagen în buze.

Şi dacă nu-i suficient în presă, cu personajele astea ne întâlnim şi pe TV, pe la toate emisiunile de căcat aaa succes, unde ne mai povestesc cum sunt ele stresate că s-a scumpit minutul la solar, cum au scăpat de balonare, de ce şi-au dat jos extensiile, cum s-au iubit cu o noapte în urmă şi cu cine, cum e să fii divă şi să faci shopping la Amsterdam cu carduri false, ce creme minune cu găinaţ de porumbel regal folosesc ele sau cât de greu e să te descurci cu atâţia fani!

Şi, vă vine să credeţi sau nu, astea fac mai multă audienţă decât pot visa Pleşu şi Liiceanu să scoată vreodată la TVR.

La final,pentru diva de carton, am o simplă întrebare: e mândru tatăl tău de tine?

Cu drag,

d.

Un comentariu:

Părerea ta