luni, 4 martie 2013

Noua mea obsesie. Parfumul Manifesto by YSL




Nu fumez, nu beau alcool, să merg în club nu-mi place. Sunt o plictisitoare şi jumătate pentru generaţia mea, însă am şi eu plăcerile mele nevinovate: genţile, Hello Kitty (mi-am promis anul trecut că mă las. Mhm!), pâinea cu gem şi parfumurile. Da, parfumurile. Licori nemernice cu arome ademenitoare, captive în sticluţe-bijuterii. De unde pasiunea? De la sora mea mai mică.

Când eram noi copiluţe, surioara mea decupa toooooate reclamele cu parfumuri de prin revistele mamei şi le lipea într-un caiet. Făcea colecţie. Şi nu doar de hârtii lucioase imprimate cu nume fiţoase, ci şi de tuburi goale de spray. Gen Impulse. Deţinea o avere considerabilă de vreo 40 de „şpreiuri”, toate goale, adunate de pe la vecine, spre exasperarea mamei care aştepta momentul prielnic să le arunce.

Timpul a trecut, soră-mii i-a venit mintea la cap şi a dat la schimb parfumurile pe stetoscop şi bisturiu, eu însă nu m-am liniştit. Am parfumuri şi-n frigider. Lângă gem, să ne înţelegem!

Acum vreo 5 ani, m-am dus la Sephora să-mi cumpăr parfum. Dulce. După ce am adulmecat vreo 10 şi niuciunul nu mi s-a părut perfect, doamna drăguţă care mă asista la periplul printre rafturile cu bunătăţi aromate mi-a zis: „Domnişoară, apă cu zahăr nu avem!!!”. Deci cam aşa stă treaba cu gusturile mele olfactive!

Parfumul preferat? LL by Lolita Lempicka. A fost şi este pe sufletul meu. E the one, esenţa care mă defineşte şi mă îmbracă. Îi jurasem loialitate şi credinţă veşnică, şi aşa a fost...până acum 2 săptămâni.

Păcatul meu se numeşte Manifesto. Yves Saint Laurent.



Este un parfum curajos. Are personalitate. Te intrigă de la primele note. Manifesto se deschide cu un val aromat de coacăze negre şi bergamotă. E delicat şi spontan, ca mai apoi să te surprindă cu o inimă de flori albe, crin şi vanilie. Acordurile finale au un iz oriental, lemnos, pudrat, de cedru, lemn de santal şi seminţe Tonka. E fascinant. E fabulos. E obraznic şi sexy, dar atât de feminin şi senzual. Îl ador!

Aşadar, dacă eşti în căutarea unui parfum declaraţie- here it is! Manifesto by YSL!

Cu drag,

D

PS. Staţi pe aproape, urmează un giveaway special, vă premiez cu un parfum, set de farduri şi cremă de corp, toate Oriflame!

2 comentarii:

Părerea ta