marți, 11 iunie 2013

Dau cu cardu’, stau în faţă! Card Privilege.




Într-o zi, un băiat deştept s-a gândit să facă un business. Şi a creat coolbuy.ro, un club exclusivist pentru persoanele amatoare de privilegii, dealuri smart şi oferte de nerefuzat.

Să vă explic un pic cum stă treaba. La sfârşit de februarie, de ziua mea, am primit un minunat card. Negru şi lucios, cu numele meu gravat cu litere argintii şi cu inscripţia Privilege Card, Limited Edition. Superb aş spune, păcat că era gol.

Pentru că nu, nu era card de credit, ci este un fel de as în mânecă, un VIP Pass, o bucăţică de plastic ce-mi oferea statut de superstar. Cum aşa? Uite-aşa!

Cu cardul Privilege Limited Edition ai parte de reduceri. Te duci să-ţi iei un rujuleţ, pac 20% off doar pentru că fluturi vânzătoarei cardul! La fel daca vrei un frigider, sau poate o rochiţă! Ai parte de tratament VIP pe la cluburi de fiţe din Bucureşti, adică ai parcarea asigurată şi valet pentru bolid, brunch-uri gratuite la hoteluri de lux, invitaţii la tenis sau mese rezervate la restaurante.

Dacă vrei la SPA, arunci un ochi pe site şi siguri găseşti vreo ofertă care să-ţi placă. Pleci în vacanţă, îţi oferă asigurare de sănătate în mod gratuit. Nu ştiu cum să vă explic simplu...ideea e aşa: dai cu cardu’, stai în faţă! Şi ce ne mai place asta! Ne gâdilă orgoliul puţin!



Şi cum orice lucru minunat are un preţ, şi carismaticul card Privilege costă. Vreo 500 de ron aşa, asta dacă m-am uitat eu unde trebuie. Nu e ieftin, dar investiţia se amortizează în scurt timp. Iar sentimentul că eşti mai cool decât cei care nu îl au e priceless.

PS. Nu e reclamă. Am scris despre acest card pentru că mi se pare mişto.

Cu drag,

d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta