sâmbătă, 13 aprilie 2013

La mine-n portfard. Produsele cosmetice pe care le iubesc.




M-am decis să vă scriu despre produsele mele cosmetice preferate. În 7 ani, am testat destul de multe şi, sinceră să fiu cu voi, am dat şi peste multe porcării. Creme scumpe pe care le-am folosit să-mi şterg cizmele de piele, pentru că pe faţă îmi provocau iritaţii sau alte chestii dubioase, mascara ce promitea gene de divă şi mă alegeam cu picioruşe de muscă beată la ochi, eyeliner care mă transforma într-un raton pentru că se amprenta şi muuulte altele. Dar da, am găsit şi produse minunate, unele de lux, altele de la firme accesibile, pe care vi le recomand cu drag. Le am, le folosesc zilnic şi n-aş renunţa la ele!

În ordinea numerelor de pe tricou, ta-na-nam, fondul de ten Rimmel London Wake ME UP. Are o textură cremoasă, fluidă, nu îmi creponează tenul şi are un aspect natural. Ca şi pont, eu îl aplic amestecat cu crema mea hidratantă de zi. Plus că are un preţ mişto.


Fardul de sprâncene Brow Powder Duo de la Anastasia Soare. L-am descoperit acum 3 ani şi nu l-am mai lăsat!





Politica mea: pantofi calumea, geantă de calitate, ruj Chanel – du-te să cucereşti lumea! Fă un efort şi cumpără-ţi un astfel de ruj, în ce nuanţă vrei tu. Merită!



Descoperirea recentă care m-a dat pe spate: eyelinerul automat Artistry Signature! E fabulos! Ador machiajul cu o linie finuţă pe pleoapă, a la Angelina Jolie, dar eu n-am răbdarea, pregătirea şi nici dexteritatea necesară să fac asta ca un profesionist! Şi mereu era un dezastru! Această inovaţie Artistry m-a cucerit efectiv. E atât de simplu să-mi trasez o linie perfectă şi, nu mi-a venit să cred, nu mi s-a pătat pleoapa! Nu curge, nu se lipeşte, se usucă imediat! E wow! Recomand!



Pudra bronzantă SLA Paris. Pentru că e organică şi e cool.



Pensulele MAC sunt indispensabile. Dacă eşti ca mine, adică nu extra talentată în arta machiajului dar te străduieşti să îţi faci un make up frumos, pensulele astea o să te ajute mult. Trust me!



Iiii, nou venit în marea mea familie aromată, parfumul Signorina by Ferragamo. Miroase a flori şi a primăvară, a vacanţă şi a iubire. E suav şi misterios, iar bărbatului de lângă tine îi va plăcea. SI-GUR!

La final dar nu pe ultimul loc, salvatorul zilelor în care părul tău e aiurea, iar tu prea obosită sau ocupată să îl aranjezi! Este un spray pudră care se aplică la rădăcina părului asta în cazul în care e prea tuflit şi are deja mici tendinţe de îngrăşare. Adică daca eşti coafată ca o prinţesă, nu ţi-ai spălat părul de 2 zile, buclele arată încă bine dar rădăcinile nu prea. Aplici Dry Shampoo de la Label M şi gata! Magie! Vedetele îl au în geantă mereu şi în folosesc zilnic. Ştiu asta de la ele.

PS. Asta nu înseamnă să stai 7 zile fără să te speli.



Sper să vă fie de folos ce aţi citit! Nu ezitaţi să mă întrebaţi dacă vreţi să ştiţi ceva suplimentar, iar eu o să revin cu astfel de postări de beauty. Mă gândesc că ajută!

Cu drag,

d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta