miercuri, 25 septembrie 2013

A fost odată ca niciodată, o brăţară PANDORA.

Nu mă inspiră şi nu aş purta accesorii fără poveşti. Iubesc bijuteriile care ştiu să îmi şoptească taine, care poartă cu ele amintiri, vise, speranţe şi iubiri. Mai noi sau mai vechi. Doar pe acelea le consider demne să-mi împodobească încheietura sau lobul urechii. Restul îmi par zorzoane frivole.

Brăţările PANDORA spun povestea ta.

Pentru că fiecare charm te încurajează să îţi creezi propriul basm, propria lume.

Cea mai recentă colecţie, toamnă iarnă 2013-2014, vorbeşte de o pădure fermecată. De inorogi, bufniţe magice, broscoi, nimfe, zâne, lebede-prinţese, arici cu puteri nebănuite şi de un verde smarald magnetic, ce îţi cucereşte privirea şi inima.



Brăţările PANDORA sunt ca un jurnal preţios, pe care îl scrii de la an la an. Inspirată fiind de conceptul lor splendid, am decis ca prima mea brăţară PANDORA să fie dedicată călătoriilor. 

În concluzie, din vacanţa în Capri m-am întors cu mulţi magneţi de frigider, dar şi cu un clopoţel superb, simbol al insulei. Acest charm o să îmi amintească mereu de locurile divine pe care le-am vizitat pe coasta Amalfitană. Şi uite aşa am scris primul capitol din jurnalul meu de călătorie, pe care am să-l port cu drag la mână de acum înainte. Urmează multe altele.




Vă sfătuiesc să vă alegeţi cu grijă bijuteriile. Merită să investiţi în accesorii care nu se demodează şi care vă completează personalitatea.

PANDORA e povestea mea. Poate fi şi a ta.

Cu drag,


d 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta