luni, 21 octombrie 2013

Bunătăţi cosmetice de octombrie. Pentru fete frumoase.




N-am fost niciodată vreo talentată în arta machiajului. Ba mai mult, ziceai că mi-a dat Dumnezeu două crengi în loc de mâini dibace atunci când venea vorba să-mi fardez ochii. Când eram la liceu, sor-mea, cu 4 ani mai mică decât mine, râdea întruna şi mă alinta „raton”  atunci când mă lovea talentul şi mă pregăteam pentru vreo serată sau seară dansantă. Nu, nu m-am născut în 1900 toamna, ci la Sinaia. Noi n-aveam Fratelli, şi nici Bamboo. Aleluia.

Activez totuşi în domeniul media -fashion&beauty de 8 ani. La câte tutoriale de machiaj am filmat şi la câti make-up artişti fabuloşi am văzut la lucru, era imposibil să nu se lege ceva şi de mine. Am băgat teoria la cap, şi cu bruma de talent la desen moştenit de la o mamă care pictează minunat, am început să desluşesc tainele machiajului. Dar ca să obţii rezultate demne de covorul roşu şi nu de parada Halloween ai nevoie şi de produse bune. M-am răzgândit. Nu bune, foarte bune!

Ce-am mai încercat în ultima vreme? Destul de multe produse. Unele naşpa, altele bune, unele foarte bune. Vi le prezint doar pe cele din ultima categorie.


Kit-ul de machiaj Groovy kind-a love de la Benefit. În primul rând, m-a fascinat cutia. Că na, femeie sunt şi mă emoţionez uşor la chestii d-astea arătoase-superficialo-dulci. Dar conţinutul mi-a plăcut şi mai mult. E o trusă completă, perfectă şi pentru amatoarele în arta machiajului.  4 nuanţe de fard ce vin cu tot cu pensulă, mascara, un blush taracota pentru un efect de bronz, o cremiţă pentru închiderea porilor (eu o folosesc în loc de bază) şi...o chestie.E o licoare roşu-cireaşă, cu care îţi poţi răsfăţa buzele sau pomeţii. Inedit, aş zice. Încă sunt reticentă în a o folosi, dar cred că o să ne împrietenim curând.



Dacă unele dintre voi au crush pe rujuri sau mascara, piticii mei iubesc pudrele. Iar sezonul acesta pudra bronzantă Artistry, din noua gama Galaxy, e preferata lor. Îmi place că îmi bronzează şi luminează faţa în acelaşi timp. Particulele strălucitoare sunt minunate, zici că mi-am pudrat tenul cu praf de stele!



Tot de la Artistry am ales şi gloss-ul. Pentru că detest efectul de buze unsuroase, de zici că ai mâncat sarmale de la tanti Aglaia, prefer mai mereu rujul în detrimentul gloss-ului. Doar că acest produs e diferit. Textura cremoasă şi culoarea piersicie m-au convins!


Fond de ten. Ce sa zic, un subiect delicat. Eu am oricum un preferat şi-l stiţi, dar Light-Expert by Terry m-a dat pe spate. Are un sistem special de aplicare şi asta face toţi banii! Pensula încorporată permite o distribuire uniformă a fondului de ten, pentru un efect profesional. Dă dependenţă.



În ultima vreme am primit multe complimente pentru sprâncenele mele. Felicitările, masa şi dansul merg către Andra Manea şi Alina, fetele care se ocupă de sprâncenele mele şi m-au învăţat că forma naturală e cea mai cool, spre fardul pe care îl folosesc zilnic şi spre gimme Brows de la Benefit, un rimel special ce are grijă să-mi contureze sprâncenele şi să le aranjeze drăguţ. E foarte bun!



În octombrie am descoperit Ivatherm. Cam târziu, aş zice, dar mai bine acum decât la 50 de ani. Brandul a lansat de curând o nouă gama, Glykolift, iar serumul îmi place la nebunie! Îmi lasa pielea aşa catifelată şi...pupăcibilă! Pe sticluţă scrie că are efect de lifting. Aşa o fi. Nu-mi dau seama. Cert e că tenul meu se simte bine şi asta contează.


Cine a zis că e o artă să ştii să dai cu ojă n-a fost prost! Obişnuiesc să port pe unghii nuanţe pastel, iar manichiura french e preferata mea. Problema e că ojele nude şi cele deschise la culoare sunt cele mai pretenţioase, iar efectul de greblă mă scoate din minţi deseori. Am descoperit însă noua gamă de oje de la Sephora, iar mititica asta cu nuanţă de marţipan îmi place la nebunie. Are o pensulă lată ce îmi permite să întind oja uniform, iar textura este perfectă. Singura ei problemă este că se termină repede. One more, please!



Sper să vă ajute recenziile mele. Nu spun că ce îmi place mie se potriveşte tuturor, însă măcar nu recomand orice produs, doar de dragul publicităţii. Găsiţi produsele Benefit la Sephora, fondul de ten în lanţul Madison, iar Artistry la distribuitorii Amway autorizaţi şi online.

Să fim frumoase! Toate!

Cu drag,

d

Un comentariu:

  1. am si eu kitul asta, imi place , are produse esentiale. chestia asta benefit ptr sprancene tot imi place, ma salveaza uneori. frumoase produse. uite, nu am folosit niciun produs by terry. pupp

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta