luni, 14 octombrie 2013

E un avion? Nuuu! E un OZN? Nuuu! E Oral-B Triumph 5000, periuţă de dinţi


Produsele pe care vi le recomand sunt testate înainte. Nu-mi permit să vă trimit să daţi banii pe ceva ce nu merită. Dacă fardul, parfumul sau orice altă minunăţie îmi ajunge pe mână nu obţine un punctaj mare la capitolul calitate-preţ, atunci nu o să scriu despre el. Din respect pentru voi şi decenţă faţă de producători, pentru că recenzia mea sigur nu le-ar plăcea.
Azi n-am să scriu despre rujuri sau mascara, ci despre un produs universal, ce se adresează şi femeilor, şi bărbaţilor. Să ai dinţii curaţi e o chestie de bun simţ şi de respect faţă de tine şi de ceilalţi. Nu contează atât de mult dacă sunt aliniaţi perfect, dacă ai sau nu strungăreaţă, dacă sunt mici şi rari sau înghesuiţi. Cel mai important este să fie sănătoşi şi curaţi. Să nu îţi fluiere vântul printre dinţi din lipsă de molari, să n-ai carii inestetice ori dantură de măgăruş, cu pete galbene şi tartru.
Ca orice pământean, mă spălam pe dinţi cu periuţe clasice, d-alea frumos colorate pe care le găseşti pe raft la Mega. Folosesc verbul la trecut pentru că de două săptămâni am renunţat la periuţă. Acum folosesc un OZN. Un aparat, o uzină, o chestie minunată. E vorba de periuţa electrică de la Oral B. Noua mea achiziţie m-a încântat la fel de mult ca prima bicicletă primită cadou de la tata, aunci când aveam 6 ani.
Primul periaj s-a petrecut la ceas înaintat în noapte, sub atenta supraveghere a stomatologului proprietate personală. Avantaj pentru mine, recunosc. Dar staţi liniştiţi, dacă omul de lângă voi e contabil, avocat sau artist, are cine să vă îndrume! Periuţa vine cu un Smart Guide care piuie şi vă atenţionează atunci când vă periaţi dinţii prea leneş ori prea energic, când depăşiţi timpul recomandat de 2 minute, vă spune când să treceţi la cadranul următor al cavităţii bucale, iar la final, vă recompensează cu steluţe: 4 pentru un periaj executat ca la carte, mai puţine dacă n-aţi fost ascultători!


Simpatic tare asta mic!
Oral-B Triumph 5000 e o periuţă electrică şmecheră. Cele patru capete sunt concepute special pentru albire, periaj soft – pentru cei cu gingii sensibile, periaj day by day şi periaj profund, iar mititelele curăţă cu peste 40.000 de pulsaţii şi 8800 de oscilaţii pe minut, ceea ce nu vom reuşi niciodată să facem manual, cu periuţa clasică.
Ce am remarcat eu în două săptămâni? O reducere a tartrului pe arcada inferioară, unde eu am probleme fiindcă am dinţii înghesuiţi! Ceea ce e magnific! Şi parcă sunt mai albi. O să o folosesc în continuare să văd efectul pe termen lung.


Mama periutelor, Oral B Triumph 5000
Cât despre preţ, cu siguranţă nu e 20 de lei. Nu are cum. Însă Oral-B Triumph 5000 e o investiţie. Dacă socoteşti periajele de la dentist şi detartrajul, plus periuţele pe care le schimbi la 3 săptămâni, ieşi mai câştigat. Preţul e undeva în jur de 500 ron. Dar merită. Şi e un cadou excelent. Smiiiiile!
Cu drag,


d

3 comentarii:

  1. imi permit sa spun doua vorbe. da, produsul e bun, dar niciun dentist normal la cap nu va recomanda folosirea exclusiva a periutei electrice.obligatoriu trebuie folosita peria mecanica, electrica doar completeaza, practic poliseaza. nu uitam de ata desigur. si nu, nici intrun caz nu ne scapa de detartraj, airflow la cabinet, total gresit. dar descrierea e buna.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Stela, asa e, ai dreptate. Nu am spus niciodata ca periuta electrica o sa tina loc de vizita la stomatolog! Doar ca nu o sa mai fie nevoie sa faci airflow la 3 luni, ci mai rar! Cat despre ata dentara, cred ca nici nu mai era cazul sa spun. E un must, iar eu am prezentat un produs, nu am tinut lectii de igiena orala. Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo, Diana. asa am zis si eu, ai descris bine produsul. si mai e o chestie care o vad zilnic. lumea nu se spala pe dinti! asa ca trebuie sa facem cat mai multa educatie. te puppp

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta